S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.


Kontakt

Od 27.3.2020 jsem zrušila všechny možnosti odesílání na dobírku. Dopravci preferují zaplacení dopředu, nechtějí, aby se platilo u řidičů. Navíc se mi nyní hodně stává, hlavně u objednávek poštou, že si objednávky necháte uložit na poště a nevyzvednete. Takže dobírky jsou do odvolání zrušené, děkuji za pochopení.

Od 23.3.2020 nezasílám na dobírku přes DPD. Jelikož se zvyšuje poplatek za dobírku různě dle výše objednávky ,který nejsem schopná zaúčtovat jednotně do systému a musí se platit pouze kartou, tak je pro mě jednodušší dobírky zrušit do odvolání, omlouvám se za komplikace.

Od 19.3.2020 nebudu odesílat jehlice doporučeným dopisem, nechci navštěvovat poštu, kde je větší množství lidí. Toto opatření je do odvolání. Jehlice je možné zaslat na pobočky zásilkovny. Děkuji za pochopení.

Dobrý den,
ode dneška nemůžu odesílat dobírky na Zásilkovnu. Všechno zboží musí být zaplacené dopředu. Bohužel za platbu kartou si Zásilkovna účtuje poplatek 19 Kč za vybrání dobírky při platbě kartou.
Aktuální stav s ohledem na nařízení vlády

Milí eshopaři a eshopařky,
navazuji na dnešní e-mail ohledně aktuálního stavu směrem ke všem internetovým obchodům.
Myslíme na bezpečí našich zákazníků, proto jsme se rozhodli s okamžitou účinností od 14. března přijímat na našich výdejních místech v České a Slovenské republice pouze bezkontaktní platby, tj. platby kartou. Další způsob bezkontaktní platby chystáme v následujících hodinách.
K tomuto kroku jsme přistoupili jako většina E-commerce projektů a vede nás k tomu zajištění bezpečnosti vašich zákazníků a našich zaměstnanců a partnerů. Zároveň intenzivně pracujeme na urychlení výdeje, aby kontakt osob byl eliminován na minimum.
S účinnosti od 14. března bylo znemožněno přes API i přes klientskou sekci podat e-shopům zásilky na dobírku pro Českou republiku a na Slovensko na výdejní místa, pokud neumožňují přijímat platbu kartou. Pokud chcete nadále zásilky na dobírku posílat, je nutné povolit možnost platby kartou v klientské sekci. V opačném případě se zobrazí následující hláška:
"Nemáte povolené platby kartou, a proto nyní z důvodu opatření souvisejících s nákazou COVID-19 nemůžete podávat zásilky na výdejní místa na dobírku."
Možnost platby kartou lze povolit v klientské sekci v části Informace o uživateli / Odesílatelé / Upravit / Povolit platby kartou na výdejních místech.
Pokud se rozhodnete nechat možnost platby kartou na výdejním místě vypnutou, respektujeme to. V tomto případě prosíme o změnu nastavení na svém e-shopu tak, aby dočasně nebylo možné se Zásilkovnou posílat zásilky na výdejní místa s dobírkou.
Zákazníci budou o daném procesu informováni prostřednictvím SMS ve chvíli, kdy bude jejich zásilka připravena na výdejním místě.
S přátelským pozdravem
Simona Kijonková
Zakladatelka a CEO Zásilkovny
Naskladněna novinka od Vlna Hep Acorus.
K zakoupení zde
Naskladněna novinka od Opal - Opal Comedy
K objednání zde

 

ZGI4NT